10 באוקטובר 2011

איך להשיג דלעת זוהרת בחינם!!!

שלום לכולם!
CDE כאן!
אם אתם זוכרים, לפני כמה זמן הראנו לכם איך להשיג ג'קטים נדירים לפינגווין...
טוב, הפעם יש לנו משהו אפילו שווה יותר!
איך להשיג דלעת זוהרת לשחקן בחינם!
אפילו אם אתם לא ממברים!
רק תעקבו אחרי השלבים הבאים:
1.תכנסו לק"פ, תיכנסו לפינגווין שלו אתם רוצים להשיג את הדלעת.
2.במסך בחירת הסרוורים, למעלה בצד ימין, יש סימן של מטבע, לחצו עליו.
3. יהיו 2 אפשרויות, יש לי ספר, ויש לי קוד, לחצו על אפשרות יש לי קוד.
4. תכתבו שם: pumpkin1
תלחצו או קיי, ויש לכם דלעת זוהרת לפינגווין!
















מה אתם אומרים?
אני חושב שזו דלעת מגניבה!
זה פריט שלא ניראה לפני כן אף פעם!
ושלא תתבלבלו בין הפריט הזה לבין ראש הדלעת(הלא זוהר) שחולק לממברים בליל כל הקדושים 2009, הפריט שחולק אז דומה, אבל שונה! הוא לא זוהר, והוא יותר בהיר!
הינה הפריט הישן:










טוב, מה אתם אומרים? שווה נכון?


ניתראה בפעם הבאה!

-CDE.

15 תגובות:

  1. מאיפה אתם מוצאים את הקודים האלה?

    השבמחק
  2. ואו איזה מגניב!
    באמת מאיפה אתם מוצאים את כל הקודים האלה?

    השבמחק
  3. איזה תשובה מרשימה...

    השבמחק
  4. אני רוצה להגיד לך, מכל הלב, תודה.
    אני ממש אשמח סוף- סוף לפגוש אותך. גם בקלאב קוראים לך CDE?
    בכל מקרה אני מסתובב המון בחנויות הפאפלים בעיקר בבוקר. אני תמיד פותח את מנעול האיגלו שלי. ואני גם נמצא לא מעט שם.
    שרת sleet.
    ביי!

    sdhvp

    השבמחק
  5. בקלאב לא קוראים לי CDE, ואשמח להיפגש איתך!
    למעשה, אני אשמח להיפגש עם כולם במסיבה הבאה של האתר!...

    השבמחק
  6. מממ , גם אני אשמח ! - לי קוראים Erty16

    השבמחק
  7. יש כבר תאריך? יכול להיות שפיספסתי איזו רשומה?
    ERTI16, אני הייתי חבר שלך 3 פעמים וכל פעם ניתקת אותי.

    sdhvp

    השבמחק
  8. יש לי קצת קשיים עם מציעת תאריך למסיבת האתר.
    אשתדל לערוך את המסיבה בקרוב, לעוד עדכונים תוכל לצפות בדף העדכונים של האתר: http://clubpenguinsecrets99.blogspot.com/p/blog-page_03.html

    השבמחק
  9. כרמלוש הפינגווינית13 באוקטובר 2011 בשעה 10:08

    תודה רבה!!!!!!!
    אתה יכול לפרסם גם קוד לחולצת כדורגל כחולה?

    השבמחק
  10. קודם כל , sdhvp , יש לי באג שאחרי כמה ימים כל החברים שלי נמחקים ולא חוזרים למשל ... לכן זאת הבעיה ... ניסיתי ליצור קשר עם ק"פ אבל הם לא ענו לי ! איזה באסה - כנראה שק"פ כבר לא מתאים לי לכן יש סיכוי קטנטן שאני אסגור את הבלוג שלי !

    השבמחק
  11. שלום ניב באומל,
    קודים ניתן להשיג בדרכים שונות -- לפעמים קלאב פינגווין מחלקים אותם בתור אירועים, אבל בשביל רוב הקודים צריך לקנות צעצועים וקלפים של קלאב פינגווין בכסף אמיתי. אם יתגלו לידינו עוד קודים, נשתדל לפרסם אותם.

    שלום כרמלוש הפינגווינית,
    לצערי אין בינתיים קוד לחולצת כדורגל כחולה, ולא נראה לי שיהיה מהסיבה הפשוטה שמעכשיו מפורסמים בקודים רק פריטים מיוחדים ולא פריטים שניתן להשיג בעזרת מנויי.
    לעומת זאת, ניתן להשיג חולצת הוקי כחולה בעזרת משחק הווי של קלאב פינגווין.

    השבמחק
  12. ואיך השגתם את הקודים האלה

    השבמחק
  13. איזה משחק הווי זה אני לא מכיר

    השבמחק