12 בספטמבר 2012

דף הפריטים!

הדף עודכן לאחרונה ב17.03.2014!

שלום לכולם!
CDE כאן!
הינה דף שהבטחתי כבר הרבה מאוד זמן, דף עם קודים של פריטים בק"פ!
הקודים חוקיים לגמרי, כל מה שצריך לעשות זה לעקבו אחר השלבים הבאים:
1.תכנסו לק"פ, תיכנסו לפינגווין שדרכו אתם רוצים להכניס את הקוד.
2.במסך בחירת השרתים, למעלה בצד ימין, יש סימן של מנעול, לחצו עליו.
3. יהיו 2 אפשרויות, יש לי ספר, ויש לי קוד, לחצו על אפשרות יש לי קוד.
4. הקלידו אחד מהקודים הבאים, ואחרי שסימתם להקליד, וקיבלתם את הפריט, לחצו על "הכנס קוד נוסף" כדי להכניס קוד שוב...
פשוט, נכון?
שימו לב שכל קוד פועל רק פעם אחת לכל שחקן!
עכשיו הינה כל הקודים שיש:

הקוד: D23EXP11
הקוד: FREEHOOD
הקוד: PUMPKIN1
 הקוד:  MMCODE12
הקוד: UFOANZUG 
הקוד: UFOMASKE
הקוד: HPHONES1
הקוד:   EPFAGENT
הקוד:  DJUBILEE 




10. כתבו DSKYRIDE כדי להשיג טרנינג כחול!










11. כתבו SOMBRERO כדי להשיג כובע פיראטים שחור!









12. כתבו FANTASMA כדי להשיג תחפושת של רוח!



13. כתבו PRESENTE כדי להשיג זר בלונים!








14. כתבו ELPIRATA כדי להשיג רטייה!











15. כתבו  UNPIRATA כדי להשיג חליפת פיראט יפה!









16. כתבו SURPRISE כדי להשיג כובע כוכב מסתלסל!










17. כתבו STAYSAFE כדי להשיג לפטופ עם עכבר!










18.כתבו HAPPYCNY כדי להשיג תחפושת דרקון סגול!
19.כתבו  FILMSTAR כדי להשיג פופקורן!










20.תרשמו MASQUE01 כדי להשיג מסיכת גיבור על ו500 מטבעות!









21.תכתבו DISNEYMU ותקבלו תחפושת של פרסי מבית ספר של מפלצות!












22. אם תרשמו BARONFEL תקבלו תחפושת של טייס קרב ממלחמת הכוכבים!














23. אם תכתבו ORGULHO5 תקבלו כובע מסיבות בצבעים של דגל ברזיל!










24. אם תכניסו R3YES014 אתם תקבלו מתנה שיכולה לגדול להרבה מתנות לאיגלו!





25.אם תכניסו HOLIDAY1 אתם תקבלו כובע של אייל!

















26. אם תכתבו CADEAUCP אתם תקבלו כובע מסיבות בצבעים אדום וצהוב!



















27. תכתבו disn2014 בשביל לקבל סווטשרט כחול-צוהב!
28. תכתבו raceflag ותקבלו דגל של שופטים במרוצי מכוניות!














29. תכתבו BEARCUBS בשביל לקבל חליפה של דב!
(תודה לאנונימי שהסב את תשומת לבי לקוד הזה! (: )
















30.תכתבו BEARS418 בשביל לקבל 10 גזעי עץ ו10 בריכות קטנות לבית!











31. תכתבו PUFFLES1  בשביל לקבל כובע של פאפל כלב!














32. תקלידו NATLPARK בשביל לקבל כובע של פקח פארק!


33. תרשמו BEFROZEN  בשביל לקבל תחפושת של פתית שלג!














זה הכל!
סך הכל, הדף הזה הביא לכם כרגע 52 פריטים, מתוכם 13 הם פריטי גוף, 10 פריטי ראש, 3 פריטי פנים,4 פריטי יד ,
פריט אחד שהוא כובע פאפלים ו21 רהיטים!!
ואל תשכחו שהדף מתעדכן כל כמה זמן!
מה אומרים על הקודים?
איזה מהם הכי אהבתם?
תאמרו לנו בתגובות!
 נתראה בפעם הבאה!
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lgkm24YoiE1qe2o0wo1_400.gif
-CDE וERAN 098.

113 תגובות:

  1. אתמול ראיתי מישהו עם מסיכת חייזר כחולה, מישהו יודע מאיפה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת המסיכה המקורית, שמחולקת בקטלוג התחפושות בטאתרון בהצגות על החלל.

      מחק
    2. מתי תביא בגדים חדשים

      מחק
    3. זה לא שיש לנו קודים,אלה קודים שקלאב פינגווין מוציאים פעם בכמה זמן אנחנו נפרסם כשהקלאב יוציאו

      מחק
    4. מישהו יודע איך מקבלים צבע שחור של חגורה שחורה, אני לא יודע מאיפה זה

      מחק
    5. אתה צריך להמשיך להתאצן בקארד ג'יטסו ובסוף תקבל אותו

      מחק
  2. אז תגיד את הקוד של פתיחת הספר הוא הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי שווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מבין, הקודים שאני מפרסם הם קודים מיוחדים שיוצרו ע"י ק"פ, כדי להיות רב שימושייים.
      הקודים ל..."פתיחת הספר" הם קודים חד שימושיים, מקבלים אותם מקניית חפצים של ק"פ.
      זאת הסיבה שאני לא מפרסם כאלה.

      מחק
    2. תוכל לפרסםעוד קודים רב שימושים בזכותך כולם מצעים לי חברות

      מחק
    3. אני מפרסם כל פעם שיוצאים.

      מחק
    4. קודים לא עובדים

      מחק
  3. תודה תודה תודה!!! כל הקודים פעלו, אתה מלך!!!! זה הבלוג הכי מושקע שיש! תודה לך ולכול הצוות שמנהלים את הבלוג על כל הפריטים וקודי הכסף וכל העדכונים האחרים! :))

    השבמחק
  4. איזה מגניב כובע הפיראט!! (וגם כל האחרים!) תודה רבה!

    השבמחק
  5. יואוווו תקשיב ראיתי עכשיו מישהו הולך על פאפל שחור, ולפאפל היה תסרוקת מיוחדת כאילו סירקו אותו! אתה יודע איך עושים את זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כובע מיוחד לפאפלים, כובע של שיער. מקבלים אותו בקניית בובה של פאפל עם שיער.
      בהכנסת הקוד מקבלים פאפל, ושיער לפאפל.
      מאחר וזה כובע, אפשר לעשות אפשרות של לדוגמה לשים שיער אדום לפאפל שחור...
      זה די מגניב.

      מחק
    2. אפשר בבקשה את הקוד הזה? :)

      מחק
    3. זה קוד חד פעמי, אפשר לקבל אותו כשקונים את הצעצוע.

      מחק
  6. גיליתי שישחררו חפץ חדש הקוד הוא sombrero אבל אני לא אומר מה זה מביא

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אגיד לך למה זה הייתי אני עוד כשרק גיליתי את הבלוג הזה ורציתי שיהיה קצת מעניין...

      מחק
  7. אם אתה אומר את הקוד אז כבר נדע מה זה מביא אז מה משנה עם היתה אומר זה מביא את זה אבל אני לא אומר את הקוד

    השבמחק
  8. תודה נועם הקודים שבים תחזור בקרוב אם קודים חדשים כי עם כן תדיע מתי

    השבמחק
    תשובות
    1. נועם פרש מהאתר לפני כשנה.

      מחק
  9. היי נועם הקודים של הכסף לא מואילים אם אתה לא מנוי (ממבר) כי אי אפשר לקנות כלום ללא מנוי אני חוזר(ממבר)

    השבמחק
    תשובות
    1. נועם פרש מהאתר לפני כשנה.
      ועם כסף אפשר לקנות רקעים, דגלים, פאפלים, ולפעמים בגדים בקטלוגים מיוחדים של מסיבות, כמו במסיבת גיבורי העל של מרוול!

      מחק
    2. בנוסף עם כסף אפשר לקנות אוכל לפאפלים.
      יש המון שימושים לכסף גם אם אתה לא ממבר.

      מחק
  10. ראיתי מישהו הלך אם בלון אחד יודע איך להשיג כי באתר יש רק כמה בלונים

    השבמחק
  11. ראיתי מישהו הולך אם בובה של איש(פינגווין) אם סינר והוא אם גיטרה ירוקה והוא אל שטיח מעופף יודע מאיפה זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא קיים.
      זאת כבר לא התגובה הצינית הראשונה שלך...

      מחק
    2. השטיח המעופף קיים ראיתי בעצמי אחד כזה

      מחק
    3. אז תצרף תמונה שתוכיח את זה עד אז זה לא אמין בשבילי

      מחק
  12. לא צוחק זה ציט נראלי יש לי חבר שיודע איך אושים את זה אבל הוא לא מוכן לגלות ואסור לי היכנס לביתו באמיתי חבר שלו שבר לו תמחשב והוא אשה את זה ברוסיה הוא רוסי נשבה תאמין

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, CDE צודק.
      אולי אם תוסיף תמונה או משהו...
      אבל לא תמצא תמונה...כי זה לא אמיתי!!!

      מחק
  13. ראיתי מישהו בליל כל הקדושים ממבר אם גוף של רוח מגנב יודע מיפה זה

    השבמחק
    תשובות
    1. ממברים יכולים להפוך לרוחות במסיבה.
      רשומה מלאה בקרוב...

      מחק
  14. תענה לפעמים טוב cde

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד עונה, כל פעם שאני מפרסם תגובה אני עונה אליה, איפה פירסמת תגובה שעליה לא עניתי?

      מחק
  15. היי אולי תפרסם דף פפלים ותשים את קוד האוזניות פפלים או-קיי (טוב)

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אשים בדף?
      והקוד לאוזניות הפאפלים מפורסם פה כבר...

      מחק
  16. תמחוק פה ותאביר ותלמד מה כל פאפל עושה בריכוד ומה אפשר להלביש להם אני מנוי חדש וסוכן חשיי יכול לשים לפאפל שחור מסיכה נכון ואם המסיכה הוא יורק אש כחולה וקופץ לתוכה נכון!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושב שהדף מיותר, והקוד של האוזניות לפאפל צריך להישאר כאן.

      מחק
  17. לא עניתה על שאלתי על הפאפל

    השבמחק
  18. השאלה על הפאפל השכור עם המסיכה הכחולה שחכתי להגיד שהי כחולה והשאלה היתה בתגובתי הקודמת ולהיתראות בנתיים

    השבמחק
    תשובות
    1. שיאן אתה צריך לקנות את המשחק נקמתו של הרבט בכסף אמיתי ב2010 הוא נוצר שהEPF כמעט לא הייתה קיימתבחינתם של הרבה ילדים וגם שאתה קונה אתה מקבל פאפל שחור שקוראים לו פלייר וטלפון סוכנים

      מחק
    2. ואתה צריך להיות ממבר כדי להשתמש בפאפל.
      בנוסף, המשחק יצא דווקה עם יציאתו הפומבית של הEPF למשחק הרשת, הEPF היה קיים לפני זה במשחק הנינטנדו הקודם, אבל הוא לא היה פעיל במשחק האינטרנט.
      המעבדה הייתה קיימת, אך הייתה קטנה טיותר, לא פעילה וסודית.

      מחק
    3. מקבלים גם חולצה ו1500 מטבעות

      מחק
  19. תודה בזכותך אני נראה כמו רוקהופר !!!!

    השבמחק
  20. לפי מה שנראה לי או שזה בטוח אני לא כל כך מבין בחגים של CP אם חילקו בזמן האחרון קוד של חליפה של פירט קטיה של פירט וכובע של פירט החג הבא יהיה של רוקהופר?

    ועוד דבר אם תעלה למעלה במגדלאור ותסתכל דרך הטלסקופ את תראה מנורה אדומה מהבהבת מה זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, גם אני פעם תהיתי מה זה, זה ממסיבת ההרפתקאות של 2012, היינו צריכים לשוט לאי שם ולבנות את האנטנה הזאת, היא לא אומרת שום דבר היום

      מחק
    2. סליחה, זה כשרוקהופר הגיע, זה היה פיאלד אופס, להגיע לאי הספינות הטרופות ולהקים את האנטנה (דרך אגב היא עשויה מיהלום)

      מחק
    3. עוד טעות!!
      בנינו אותה בפברואר 2012- "במסע של רוקהופר", וזה לא היה שום פלייד אופס!
      זה היה מסע של רוקהופר בו גארי שדרג לרוקהופר את הספינה ובעזרתה יצאנו למסע באיים היינו באי העזרה למלח, היינו באי הדינוזאורים ובסוף הגענו לאי הספינות הטרופות שם הקמנו מגדלור כדי שספינות שיגיעו לשם לא יהרסו!!!
      ומי שהיה מנוי היה יכול להכנס לתוך מערת הויקיניגים!!!
      מה שאתה רואה במגדלור זה בעצם המגדלור שבנינו באי הספינות הטרופות שעשוי ממקלות חבלים מאי העזרה למלח והיהלום מאיה הדינוזאורים!

      מחק
  21. מת על קלאב פינגווין ;)
    תוכל לפרסם טיפים לרכבת פחם ?
    (:

    השבמחק
  22. שלום היים תוחל לפרסם אוד יותר פריתים תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא שיש ברשותי עוד קודים, ואני פשוט לא מפרסם אותם, אני מפרסם כל פעם שיש!
      לא מזמן לדוגמה, יצא פריט ראש של כוכב, אוסיף אותו לעמוד בקרוב!

      מחק
  23. תוחל לפרסם אוד פריתים

    השבמחק
  24. כמו שאמרתי לקודם...
    זה לא שיש ברשותי עוד קודים, ואני פשוט לא מפרסם אותם, אני מפרסם כל פעם שיש!

    השבמחק
  25. אז המפקדה תיה מושבתת לנצח ולא יויה עוד משימות?
    אמשיך לכתוב בקרוב

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, המפקדה תתוקן בקרוב!

      מחק
  26. יצא קוד חדש,שנמצא בבלוגים אחרים(של כובע צהוב כזה שמסתלסל סביב הראש ובראשו יש כוכב)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכיר את הקוד, אך שפי ששמת לב, אני עובד על עיצוב חדש לדף הפריטים, לכן אני אוסיף את הקוד רק אחרי שאסיים את העיצוב!

      מחק
  27. בקשר לעיצוב החדש שהתחלתם - הוא ממש יפה אבל בקושי רואים את הפריטים כי יש קרדיטים ענקיים.. לדעתי יהיה יותר טוב אם תקטינו את הקרדיטים ושימו בצד ימין\שמאל של כל ריבוע במקום על הפריטים. (:

    השבמחק
  28. תודה אני רק בן 18 (בקלאב פינגווין) וכבר היתנדרתי ביזכותך תודה ימלך

    השבמחק
  29. אם ישלך קודים לעוד פריטים תיכתוב אותם פה

    השבמחק
  30. אני לא מבין מה הקטע של מסיהת כוכבי הוליווד תוכלו להסביר לי בבקשה?(:

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מבין מה הקטע של מסיבת כוכבי הוליווד תוכלו להסביר לי בבקשה?(:

      מחק
  31. איפה יש קודים של קלפי כוח?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין רב פעמיים.
      צריך לקנות קלפים בעולם האמיתי, ואיתם יבוא קוד.

      מחק
  32. תודה תודה תודה!!! כל הקודים פעלו, אתה מלך!!!! זה הבלוג הכי מושקע שיש! תודה לך ולכול הצוות שמנהלים את הבלוג על כל הפריטים וקודי הכסף וכל העדכונים האחרים! :))

    השבמחק
  33. גם אני מודה לחה המון

    השבמחק
  34. ראיתי אנשים עם תחפושות של סטאר וורס מאיפה זה

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מהקטלוג של my penguin באייפד

      מחק
  35. אני רואה הרבה אנשים מסתובבים עם מלא תחפושות סטאר וורס איך משיגים את החליפות?

    השבמחק
    תשובות
    1. היתה פעם מסיבה

      מחק
  36. עוד כמה זמן רוקהופר צריך לבוא אני פשוט לט מזמן עשיתי את הפינגויינית שלי

    השבמחק
  37. אתה יודע אולי עוד כמה זמן רוקהופר מגיע שמעתי עליו שכל פעם שהוא בא הוא נותן מתנות לפינגועינים אני פשוט לא מזמן עשיתי את הפינגויינית שלי

    השבמחק
  38. רוקהופר מגיעה בקרנבל בקריסמס וליפעמים סתם בה לבקר (המסע של רוקהופר)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא בא גם פעמיים במסיבת הפאפלים ואיתו הוא הביא את הפאפלים:
      1.(פעם ראשונה)האדום.
      2.(פעם שנייה)הכלב והחתול.

      מחק
  39. זה עובד מצויין

    השבמחק
  40. אופק ביבי, פשוט צריך להכניס את הקוד: BARONFEL

    השבמחק
  41. יאלוף!!!!!!! תודההההההה

    השבמחק
  42. אני תמיד אכך ממך קודים אני מת על האתר שלך

    השבמחק
  43. האתר שווה ממש עוזר, אבל קוד 21 לא עובד לי

    השבמחק
  44. אתר ממש שווה, אבל קוד 21 לא עובד לי
    אפשר לנסות לתקן אותו ?

    השבמחק
  45. מאאאאאאאגניייייב!!! הכי אהבתי את הלפטופ

    השבמחק
  46. רציתי להגיד שבמקום שהקוד יביא כובע פיראט הוא מביא לי כסף למה?

    השבמחק
  47. יש בעיה הקלאב פינגווין אי אפשר לעשות קודים בזמן האחרון למה ?

    השבמחק
  48. אתה חקין א. הקודים מקלאב פינגווין israel ב חיקית את סודות מקלאב פינגווין בגלל שחיקית והצלחת סגרו את הבלוג הזה ואם תחקה עוד דברים יסגרו לך את הבלוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. אז ככה
      א. הקודים לא מקלאב פינגווין israel אלא מקלאב פינגווין עצמו הקודים של כולם ואני לא מעתיק מאתרים ישראלים
      ב. הבלוג אף פעם לא העתיק
      ג. חקיין רושמים עם שני י' ולא אחת

      מחק
  49. יש שני קודים חדשים:
    raceflag
    הוא מביא דגל מירוץ ליד !
    disn2014
    הוא מביא סוודר כחול צהוב לא לממברים!

    השבמחק
  50. יש חולצה שכתוב עליה: club penguin
    והיא קוד אז משהו יכול לומר לי מה הקוד?

    השבמחק
  51. מתי המסיבה החדשה עם החבובות והארצות תתחיל?

    השבמחק
  52. יש קוד שמביא דברים לבית הוא: BEARS418

    השבמחק
  53. למה כל קוד שאנונימי שולח לי לא עובד!? הרי אני לא הקלדתי 5 קודים ביום!

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שיש פשוט באג בקלאב פינגווין תנסה עוד פעם כמה ימים ואם זה לא פועל תנסה לשלוח להם אימייל כי לי זה פעל

      מחק
  54. זה לא חמש קודים ביום-,-
    זה אם אתה טועה ב-5 קודים הם שוללים לך את האפשרות לכתיבת קודים כלשהי (בין אם זה קוד רגיל לספר) למשך 45 דק'.

    השבמחק
  55. 4 פריטים לפניםם דלעת מסיכת גיבורי על רטייה ומסיכת חייזרים

    השבמחק
    תשובות
    1. הדלעת היא חפץ לראש לא לפנים

      מחק
  56. תודה על הקודיםם הם נהדרים

    השבמחק
  57. האתר הזה פשוט שולט כל הכבוד למי שיצר סודות מקלאב פינגווין אני חורש אל האתר הזה אני נכנס כל יום תודה

    השבמחק
  58. היום ראיתי איש אם פאפל שכל הזמן משתנה איך זה קורה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא באג זה פשוט שמישהו עם פאפל עומד בדיוק איפה שיש עוד מישהו עם פאפל ולמחשב קשה להריץ את זה

      מחק
    2. לא בהכרח, לי יש סוג של באג שיש לי פאפלים בכרטיס השחקן וזה מחשיב אותם כפריט יד אז אני יכול ללכת עם שני פאפלים

      מחק
  59. היי ערן.
    מצאתי קוד שמקבלים בו כובע אוהדי כדורגל :)
    GOOOOOAL זה הקוד.

    השבמחק
  60. כל הכבוד לך זה ממש יפה איך שעשית את הקודים

    השבמחק